Kurumsal Çözüm
|
|
|
Ürün Bilgisi
|
|
|
|
Büyük ölçekli çok şubeli mağazacılık için kurumsal çözüm
|
|
Niçin V8 çözüm platformunda yer almalısınız?
Tedarikçinizle görüşmenizde tedarikçiden satın aldığınız ürünler için geciken taksitleri bilmeniz işletmenize fayda sağlar mı?
Belirlediğiniz bir dönemde ürün grubu bazında,tedarikçi,marka,ürün bazında gerçekleşen tahsilatları biliyor musunuz?
Müşteriye sonra teslim satış yapıldıktan kaç gün sonra teslimat yapabiliyorsunuz?
Gecikmenin kaç günü araştırma sürecinden kaynaklanıyor? Kredi onay sürecinde kaç gün bekledi ? Bu sürenin kaç günü sevkiyat planlamada harcandı?
Sevkiyat planlandıktan sonra depodan sevkiyat kaç günde gerçekleşti. Süreç nerelerde tıkanıyor ?
Bu bilgilere sahip olduğunuzda yapabileceğiniz süreç iyileştirmelerinin müşteri memnuniyetini ve satışları aratıracağının farkındasınız değil mi?
Tedarikiçi bazında ürün satışlarının öngrülen karlılığı nedir? Gerçekleşen karlılık nedir? Sapma oranı büyükse gelecek planlamınız sağlıklı olacak mı?
Muhasebe departmanınızın verdiği karlılık ile örtüşüyor mu?
Hangi markalı ürünlerde çok ciro ama az kar yapıyorsunuz?
Hangi ürünlerde hem çok ciro hemde karlılık yüksek?
Hangi ürünlerde cironuz ve karlılığınız birlikte az?
Bu bilgiler ışığında vereceğiniz kararların işletmenizi güçlendireceğini düşünüyor musunuz?
Deponuzda uzun süredir bekleyen ürünler var? Bazı ürünler bir süredir satılmıyor. Hangi ürünler ne kadar süreyle hangi mağazalarınızda satılmıyor ve deponuzda bekliyor?
Bu bilgiler ışığında tanımlayacağınız bir kampanya ile ve/veya prim politikası ile bu ürünleri hareketlendirebileceğinizi biliyor musunuz?
Sevkiyatlarınızı merkezi olarak planlayabildiğinizi düşünün. Depolarınız sadece merkezi olarak planmış sevk emirlerini sevk etmekle yükümlü olsun. Süreci bu şekilde işletebildiğinizde
hem tasarruf hemde kalite artışı sağlayabilceğinizi görüyor musunuz?
Satış iptalleri ile sevkiyat iadelerinin ayrı süreçler olduğunu biliyorsunuz ancak bu süreçleri işletebileceğiniz bir sisteme sahip misiniz? V8 platformu ile bu süreçleri ayrı ayrı işletebileceğinizi aynı zamanda da
satış iptal nedenleri ve sevkiyat iade nedenlerini analiz edebilme şansına sahip olacağınızı da biliyor musunuz?
Satış iptali veya sevkiyat iadesi gerçekleşmiş ancak müşterinizin lokasyonunundan deponuza transferi gerçekleşmemiz ürünleriniz var mı? Bunları raporlayarak takip edebiliyor musunuz?
Yoksa bu süreç personelinizin dikkatine mi bağlı?
Sevkiyat iadelerinizin ne kadarı montaj-kurulum hatasından kaynaklanıyor? Ne kadarı nakliye hatalarından? Nereyi iyileştirmelisiniz? Bilmek ister misiniz?
Avukatlık süreçleriniz verimli işliyor mu? Hangi avukatta değerlendirme aşamasında ne kadar dosyanız var? İcra aşamasında ne kadar dosya var? Avukat bazında ortalama ne kadar sürede olumlu sonuç alıyorsunuz?
Ne kadar süre sonra hangi oranda olumsuz sonuç alıyor sunuz? Aynı zamanda avukatlarınızın cari hesaplarını ve avukat kanalıyla tahsilat-müşteri cari hesap bağlantılarını V8 entegre avukatlık modülü ile yönetebileceğinizi biliyor musunuz?
Borç takip süreçlerinde gerçekleşen ve işlemler neticesinde oluşan bilgiyi analiz edebiliyor musunuz? Bu süreçteki personel faaliyetlerini ölçebiliyor musunuz?
Alınan ödeme taahhüt bilgisiyle gerçekleşen tahsilat bilgisini birlikte analiz edebildiğinizde aynı zamanda süreçte yer alan personelin çalışma performansınıda ölçebildiğinizi biliyor musunuz?
Bununla birlikte borçlu müşteriye ulaşım kanallarının verimliliğini de ölçebilmek önemli değil mi?
|
|